Garanție
Produsele comercializate de către S.C. CEZ AUTO PARTS S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor producătorilor. Garanția este valabilă atunci cand piesele se montează într-un service autorizat de către Registrul Auto Roman (R.A.R). În termenul de garanție se asigură garanția produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau înlocuire.
Piesele auto au un termen de valabilitate între 1 și 24 de luni, în funcție de tip și producător.
Consumatorul este obligat să informeze vânzătorul asupra oricărui defect constatat în perioada de garanție. Garanția este oferită produselor care prezintă defecte de fabricație. În cazul în care o piesă nu poate fi reparată sau înlocuită, atunci se va restitui contravaloarea acesteia. Reclamația va fi soluționată într-un termen rezonabil de 30 de zile. În cazul în care, în urma examinării produsului, se va constata că este necesară efectuarea unei expertize tehnice conform art. 13 alin. (2) din OG nr. 21/1992- republicată, pentru stabilirea viciilor/neconformităților sesizate și cauza acestora, piesa va fi trimisă
producătorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor probleme. La finalizarea expertizei vă vor fi comunicate concluziile, precum și modul de soluționare al sesizării dvs. în termen de cel mult 30 zile de la primirea raportului de expertiză.
S.C. CEZ AUTO PARTS S.R.L. este exonerată de răspundere privind garanția în următoarele cazuri:
- Piesele au fost folosite în alt scop decât cel indicat în catalogul producătorului. 2. Piesele s-au deteriorat din cauza unui montaj incorect sau a unei montări împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
- Piesele nu au fost montate într-un atelier autorizat de către Registrul Auto Român pentru tipul de manoperă executată.
- Piesele s-au uzat datorită suprasolicitării, întreținerii incorecte a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autovehiculului.
- Autovehiculului a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (șocuri termice, electrice, mecanice).
- Piesele prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformări chimice sau mecanice. 7. Piesele nu au fost identificate corect ca urmare a prezentării de către cumpărător a unor date eronate sau nu au fost comparate la montaj cu piesele cu care se înlocuiau.
- Autovehiculul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiții necorespunzătoare (taximetrie, transport extern, competiții sportive, etc.) 9. Piesele prezintă o uzură normala.
Cumpărătorul care va sesiza o defecțiune în termenul de garanție, va prezenta împreună cu piesa/piesele în cauză, următoarele documente:
- Factura de achiziție sau bonul fiscal emise de către S.C. CEZ AUTO PARTS S.R.L. 2. Dovada efectuării montajului într-un atelier de reparații autorizat de către Registrul Auto Român pentru tipul de manoperă executată (bon fiscal sau factură fiscală și deviz de montaj) 3. Copie după autorizația tehnică R.A.R. a atelierului de reparații în care s-a efectuat montajul. 4. Documentul emis de către atelierul de reparații autorizat prin care se constată defecțiunea și sunt explicate cauzele apariției acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, etriere, sisteme frânare, injectoare, etc).
- Copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului în cauză.
- Formular reclamație garanție care se eliberează de către vânzător (acolo unde este cazul). 7. În situația compresoarelor de aer condiționat, obligatoriu, copie factură achiziție uscător, filtru uscător și supapă expansiune. Din devizul de montaj trebuie să reiasă că s-au înlocuit compresorul, uscătorul, filtrul uscător, supapa de expansiune și că instalația de aer condiționat a fost curățată și ulterior uscată cu azot.
NOTA. În cazul în care produsul reclamat la garanție s-a comercializat în set/kit, trebuie predat în aceeași formă.
Pentru acumulatorii auto, garanția se derulează prin service-urile agreate menționate în certificatul de garanție care însoțește fiecare acumulator.