Livrare și retur

1. Plasarea comenzii:

După adăugarea produselor în coș și completarea informațiilor de livrare și plată,  comanda ta va fi procesată. Comanda este considerată finalizată după confirmarea acesteia de către  CezAuto. 

2. Livrare:

Oferim livrare rapidă în toată țara, iar comenzile vor fi expediate prin curier la adresa  specificată. Termenul estimativ de livrare va fi comunicat în funcție de produsul ales și de locația de  livrare. Transportul este gratuit pentru comenzi de peste 600 lei

Timp de livrare: Estimăm un timp de livrare între 1 și 3 zile pentru zilele lucrătoare în condiții optime. În zile de sărbători legale si Black Friday timpul de livrare poate fi crescut.

3. Politica de retur:

Dacă nu ești mulțumit de produsele comandate, acestea pot fi returnate în termen de 14 zile lucrătoare, conform politicii noastre de retur. 

Costurile de transport pentru retur sunt responsabilitatea clientului, iar coletul trebuie expediat cu opțiunea de deschidere la livrare

 

4. Nu se acceptă returul în cazul produselor care

  • au ambalajul deteriorat, fără etichetele și inscripționările specifice. 
  • nu se află în ambalajul original în care au fost livrate. 
  • sunt lipsite de accesoriile și componentele originale. 
  • prezintă urme de montaj, vopsire sau sudură. 
  • sunt de origine (OE) și sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a  solicitat plata în avans sau sunt comandate greșit deoarece cumpărătorul nu a pus la dispoziție datele de  identificare ale autovehiculului și seria de șasiu sau acestea au fost comunicate eronat.